пятница, 1 марта 2013 г.

Открытое письмо к Studio Total -- помогите восстановить законность и справедливость в демократическом шведском государстве!

Сегодня написала письмо пиарщикам из Studio Total с предложением организовать полет плюшевого десанта над Миграционным управлением Швеции, Коммуной Ханинге и шведским Рикстагом. Предлагаю сбрасывать плюшевых мишек с прикрепленными к ним записками "Хватит воровать наших детей!" "Мы -- не инкубаторы по вынашиванию детей, мы - МАМЫ!" "Помогите восстановить законность и справедливость в демократическом шведском государстве!" К акции гарантированно присоединятся тысячи русскоязычных матерей -- жертв ювеналов-беспредельщиков.

1 марта 2013г.
Ольга Класковская
Стокгольм


PÅ SVENSKA:

Svensk PR-byrå Studio Total
Thomas Mazetti, Per Cromwell, Hannah Frey
Volha Klaskouskaya
oberoende vitrysk journalist
Mor av 2 barn
offer för svenska Socialtjänstens och Migrationsverkets godtycklighet
tel. mob. 0 764 122 677
e-post: 
vklaskouskaya@gmail.com

Bästa kolleger!

Jag är tvungen att vända mig till er eftersom jag och mina barn har hamnat i en extrem situation tack vare svenska Socialtjänstens och Migrationsverkets agerande. Den 5:e februari 2013 tvångsomhändertog Socialtjänsten i Haninge Kommun med våld och utan förundersökning och rättegång tillsammans med polisen min 7-månader gamle son Adem. Migrationsverket uppmanade mig att lämna Sverige den 28:e februari. Utan min son.
Alla detaljerna finns på min blogg: 
http://alltruthaboutsweden.blogspot.se

I samband med denna situation föreslår jag att vi samarbetar (jag är säker på att vi helt garanterat får sällskap av tusentals rysktalande mödrar som har hamnat i Skandinavien i en liknande situation) för att organisera fallskärmslandning av nallebjörnar på Haninge Kommuns, Migrationsverket och svenska Riksdagens byggnader. Jag föreslår att kasta ner nallebjörnar på dessa områden med bifogade sedlar: ”Sluta stjäla våra barn!”, ”Börja äntligen respektera lagen”, ”Vi är inga surrogatmödrar för att föda barn. Vi är MÖDRAR”, ”Sluta plåga rysktalande mödrar!” och så vidare.

Var så snälla och hjälp till att återställa lag och rättvisa i den demokratiska svenska staten! 

Med vänliga hälsningar,
Volha Klaskouskaya
01/03/2013
Stockholm

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.